Reklamiranje na Google

Želite da oglašavate svoje preduzeće na Google-u, ali ne znate kako da kreirate efikasne kampanje!

Pravljenje uspešnih Google oglasa može biti teško, posebno ako niste upoznati sa platformom. Na kraju biste mogli izgubiti mnogo vremena i novca na kampanje koje ne daju rezultate.

WEB ASISTENT je tu da pomogne. Mi smo tim sertifikovanih profesionalaca sa ekspertizom u Google pretrazi, kao i u Google oglašavanju na mreži ali i za video marketing na YouTube-u.

Dozvolite nam da vam pomognemo da kreirate uspešne Google oglasne kampanje koje će podići vaše poslovanje na nove visine.

Google oglašavanje

Šta treba da znate o Google reklamiranju?

Tražite novi način da dođete do potencijalnih klijenata? Onda bi trebalo da razmislite o korišćenju Google oglašavanja. Ovaj oblik digitalnog marketinga može biti odličan način da promovišete svoje poslovanje i povećate vidljivost. Ali je važno da razumete kako proces funkcioniše pre nego što se upustite. Hajde da pogledamo šta treba da znate o Google oglašavanju.

Šta je Google oglašavanje?

Google oglašavanje je vrsta digitalnog marketinga koji omogućava oglašivačima da promovišu svoje proizvode ili usluge prikazivanjem oglasa na stranicama rezultata pretraživača (SERP). Oglasi se prikazuju kao sponzorisani oglasi. To znači da se pojavljuju iznad organskih rezultata u SERP-ovima. Cilj ove vrste oglašavanja je da navede više ljudi da kliknu na vaš oglas i posete vašu web lokaciju. Za svaki klik, oglašivač plaća iznos koji je spreman da plati, a shodno licitaciji i nadmetanju sa drugim oglašivačima. 

Kako funkcioniše Google oglašavanje?

Google koristi sopstveni algoritam da odredi gde se oglasi postavljaju u okviru SERP rangiranja. Ovaj algoritam uzima u obzir faktore kao što su relevantnost, iznos ponude, ocena kvaliteta, lokacija i tip uređaja. Što se vaš oglas više rangira u SERP rangiranju, veća je verovatnoća da će ga ljudi videti i kliknuti na njega. Oglašivači mogu da koriste i druge opcije ciljanja, kao što su demografija i interesovanja, kako bi bili sigurni da će njihove oglase videti pravi ljudi.

Možete da vidite zašto Google oglašavanje može biti efikasan način za preduzeća da dođu do potencijalnih klijenata na mreži. Ako razumete kako to funkcioniše i istražite različite dostupne opcije ciljanja, možete da kreirate uspešne kampanje koje će vam pomoći da povećate saobraćaj i generišete potencijalne klijente za vaše poslovanje. Sa svojom sposobnošću da cilja određenu publiku relevantnim porukama i precizno prati učinak, Google oglašavanje pruža odličnu platformu za preduzeća koja traže isplativ način da plasiraju svoje proizvode ili usluge na mreži.

Budući da smo mi marketinška agencija sa statusom Google partnera, konstantno smo u toku sa novijim opcijama koje se koriste radi boljih efekata u samom oglašavanju na Google mreži i iste opcije rado predlažemo i implementiramo klijentima u skladu sa njihovim potrebama.

Google mreža multimedijalnog oglašavanja je najveća online mreža u svetu

To su zapravo Google display oglasi

Pored najčešće korišćenih tekstualnih oglasa u Google mreži za pretragu, drugi najrasprostranjeniji tip su Google Display oglasi. Oni se prikazuju na Google Display mreži. Google mreža multimedijalnog oglašavanja je najveća online mreža u svetu i treća je po pokrivenosti na web-u.

Kroz ovaj vid oglašavanja možete da izaberete prikaz oglasa kako na Google mreži multimedijalnog oglašavanja, tako i na svim Google-ovim partnerskim sajtovima, uključujući YouTube i Gmail. Google Display mreža se najviše koristi za prikazivanje slikovnih oglasa (banera) na sajtovima koje korisnik targetira. Dok sami načini targetiranja gde će se prikazivati display oglasi su različiti.

Kroz oglašavanje na Google display mreži možete ostvariti mnoge benefite. Među njima su povećanje svesti o brendu kod potencijalnih kupaca. Potom povećanje prodaje kroz promotivne i akcijske kampanje, kao i povećavanje lojalnosti.  I to kod ciljne grupe klijenta koji redovno posećuju Vaš web sajt.

Ukoliko želite da povećate svest o svom brendu naš tim Vam tu može pomoći koristeći visoko kvalitetni Google display oglas. On ostavlja jak utisak na potencijalne klijente, te na vizuelno lep način predstavlja proizvod, uslugu ili sam brend.

Ukoliko je Vaš cilj povećanje prodaje, nikakav problem! Naš tim koristi oglase koji će promovisati Vaše akcije ili sniženja kako bi privukli što više pažnje mnogobrojnim ljudima na internetu da se uključe u Vašu aktuelnu promociju i istovremeno postanu vaši potencijalni klijenti.

Ukoliko ste odlučni za povećanje lojalnosti određene ciljne grupe, za to koristimo posebnu metodu targetiranja, a to je Remarketing. Remarketing funkcioniše tako što Vaše display oglase prikazujemo samo onim ljudima koji su bar jednom posetili Vaš web sajt ili web shop, kako bi ih ponovo angažovali da izvrše interakciju sa istim.

Ako želite da budete jedinstveni i prepoznatljivi na web-u kontaktirajte nas putem kontakt stranice, a naš tim sertifikovanih Profesionalaca će kreirati efikasne Google display kampanje koje će vaš brend učiniti prepoznatljivim.

Google video oglašavanje na YouTube

YouTube je druga najveća pretraživačka platforma u svetu. Ima milijardu jedinstvenih korisnika mesečno i preko 100 sati postavljenog video materijala svake minute! Da, to je zaista tako. Ukoliko malo bolje sagledate YouTube i nije neka velika novina u oglašavanju. Ali je svakako postao sve više aktuelniji način oglašavanja i predstavljanja brenda ili usluge putem jedinstvenog video sadržaja.

Da li ste znali da oglas na YouTube-u ima veliku stopu vidljivosti što predstavlja idealan način za brendiranje. Odnosno upoznavanje publike sa određenim brendom i određenom ponudom, što dovodi i do veće stope interakcija na vašem web sajtu.

Dok samo razmišljate da li je ovaj vid oglašavanja baš za Vas i Vaš biznis, gubite publiku od čak milijardu korisnika mesečno. A da ne govorimo o tome da broj publike (ili vaših potencijalnih klijenata) na ovom pretraživaču svakodnevno raste.

Zamislite kako je Vaš oglas vidljiv ne samo na YouTube-u već na celom internetu. Na blogovima, društvenim mrežama, online portalima (novinama) i svim stranicama koje uključuju u sebi deo za video zapis. I ono najbitnije plaćate samo ukoliko neko odluči da pogleda sadržaj vašeg video oglasa koji je duži od 30 sekundi! Reklamiranje na YouTube pretraživaču Vam takođe omogućava da dođete do svoje ciljne grupe i to baš u trenucima kada oni postavljaju, pretražuju ili pregledavaju video sadržaje. Dok oglase možete prikazivati ciljnoj grupi na osnovu njihovog pola, lokacije, jezika, interesovanja, ključnih reči, itd.

Najbitnija informacija u celoj priči je da je reklamiranje na YouTube pretraživaču do sada najjeftiniji vid oglašavanja, bar što se tiče Srbije!

Kako da maksimalno iskoristite svoje Google Ads kampanje?

Google Ads

Google ads je jedan od najisplativijih načina da povećate vidljivost web sajta i dosegnete veću publiku. Kada se pravilno koristi, Google Ads može pomoći malim i velikim preduzećima da dođu do potencijalnih klijenata brže i efikasnije nego ikada ranije. Ali sa toliko dostupnih opcija, može biti teško znati odakle početi kada pravite efikasnu Google Ads kampanju. Hajde da pogledamo kako da na najbolji način iskoristite svoje Google Ads kampanje. 

Prvi korak u kreiranju efikasne Google Ads kampanje je da odlučite koju vrstu oglasa želite da napravite. Dostupno je više vrsta oglasa. Uključujući oglase na Mreži za pretragu, multimedijalne oglase, oglase za ponovno oglašavanje, video oglase i oglase za kupovinu. Razmislite koji tip oglasa će najbolje odgovarati vašim ciljevima i budžetu, jer svaki tip ima svoje prednosti i mane. Kada odaberete tip oglasa koji vam odgovara, moraćete da kreirate sam oglas. 

Pisanje efektivne kopije je ključno ovde – želite da vaš oglas privuče pažnju ljudi, a istovremeno prenosi poruku koju želite da prenese. 

Pravljenje uspešnih Google oglasa može biti teško!

posebno ako niste upoznati sa platformom. Na kraju biste mogli izgubiti mnogo vremena i novca na kampanje koje ne daju rezultate.

WEB ASISTENT je tu da pomogne. Naš tim sertifikovanih profesionalaca će vam pomoći da kreirate efikasne Google oglasne kampanje koje će poboljšati vaše poslovanje.

Pišite nam i zatražite konsultacije