Email marketing

Videli ste uspeh marketinga putem E-pošte kod konkurencije i znate da funkcioniše, ali nemate vremena ili znanja da dizajnirate i kreirate prodajni sadržaj

Može biti teško držati korak sa svim najnovijim trendovima u marketingu putem E-pošte. Ne samo da morate da brinete o dizajnu i izgledu svojih e-poruka, već i o samom sadržaju. A ako niste nadareni za osmišljavanje prodajnih tekstova i motivacionih poruka ili niste upoznati sa HTML kodiranjem, to može biti dodatni sloj složenosti.

WEB ASISTENT čini moćan tim koji se brine o svemu umesto vas. Sa našim timom iskusnih dizajnera i pisaca, pomoći ćemo vam da kreirate kampanje e-pošte sa velikim uticajem koje daju rezultate.

 

Moć marketinga putem e-pošte i Newsletter-a

Email marketing

Marketing putem e-pošte i bilteni su jedan od najefikasnijih načina za interakciju sa svojim klijentima. Stvaraju priliku da svoje klijente obavestite o novim proizvodima, uslugama ili promocijama. Takođe pomažu u izgradnji odnosa između vas i vaših kupaca. Zbog toga je toliko važno da vodite računa kada pravite e-poštu i biltene za svoje poslovanje. Od sadržaja preko dizajna, do poziva na akciju, postoji mnogo aspekata koji mogu napraviti ili prekinuti kampanju e-pošte ili biltena. Pogledajmo šta čini marketing putem e-pošte i biltene tako moćnim.

Šta je marketing putem e-pošte?

E-mail marketing je čin slanja promotivnih poruka e-pošte potencijalnim kupcima u cilju promocije proizvoda ili usluge. Može se koristiti kao deo veće strategije digitalnog marketinga ili kao samostalna taktika. Koji god pristup da izaberete, marketing putem e-pošte može biti neverovatno efikasan ako se uradi ispravno. Daje vam način da se direktno povežete sa potencijalnim klijentima. Bez potrebe da se oslanjate na platforme trećih strana kao što su Google Ads ili Facebook Ads ili reklamiranje putem drugih društvenih mreža. Dakle, svih mreža čije aktiviranje sa sobom donosi i potrebu njihovog ažuriranja što samo stvara dodatne poteškoće pojedinim kompanijama.

Zašto je newsletter važan kao alat za marketing putem E-pošte?

Newsletter se često koristi u kombinaciji sa marketinškim kampanjama putem e-pošte. On pruža priliku kompanijama da svoje postojeće kupce obaveštava o najnovijim proizvodima i uslugama. Takodje ih obaveštava o predstojećim promocijama i popustima. Štaviše, bilteni omogućavaju preduzećima da izgrade odnose sa svojim klijentima pružajući zanimljiv sadržaj. Poput postova na blogu, vesti iz industrije i korisni saveti i trikovi koji mogu na neki način poboljšati njihove živote. Ključ ovde je stvaranje sadržaja koji dodaje vrednost, a ne samo pokušaj prodaje nečega.

Koliko je važan Dizajn & Copywriting?

Ne treba zanemariti ni dizajn i pisanje vaših e-poruka i newsletter-a. Dobro dizajnirana e-pošta koja sadrži ubedljivu poruku, privući će pažnju ljudi više nego generički šablon sa dosadnim sadržajem. To znači da će više ljudi zapravo pročitati poruku umesto da je izbriše odmah nakon što vide samo naslov! Pored toga, pažljivo osmišljeni pozivi na akciju (CTA) mogu direktno dovesti do povećane prodaje. Ali samo ako su dobro napisani i postavljeni na odgovarajući način u celom telu poruke – tako da ne zaboravite ni na njih!

Dobar dizajn treba da bude vizuelno privlačan i lak za čitanje. Takodje sa jasnim pozivima na akciju (CTA) koji podstiču čitaoce da kliknu i preduzmu akciju. Pored toga, newsletter bi trebalo da budu optimizovani za mobilne uređaje tako da se mogu lako čitati na bilo kom uređaju ili platformi.

Iskoristite svoju strategiju marketinga putem e-pošte

Marketing putem e-pošte i newsletter-a su neverovatno moćni alati za preduzeća koja žele da dopru direktno do svojih potencijalnih kupaca.  Istovremeno bez oslanjanja na platforme trećih strana kao što su Google, Facebook ili neka druga društvena mreža. Oni ne samo da nude priliku preduzećima da promovišu svoje proizvode ili usluge, već im daju i priliku da izgrade odnose sa svojim trenutnim klijentima. Na taj način im pružaju zanimljiv sadržaj u obliku postova na blogu, vesti iz industrije, saveta i trikova itd. Dakle, sve to, da svi budu u toku sa predstojećim promocijama i popustima!

Konačno, ne zaboravite da vodite računa kada dizajnirate e-poštu/newsletter — ubedljivo pisanje u kombinaciji sa privlačnim vizuelnim prikazima može uveliko doprineti poboljšanju otvorenih stopa što na kraju vodi direktno u uspešnije prodajne kampanje!

Razumemo da može biti frustrirajuće osmisliti i dizajnirati Newsletter

WEB ASISTENT je tim iskusnih dizajnera i pisaca, mi ćemo vam pomoći da kreirate kampanje e-pošte sa velikim uticajem koje daju rezultate!

Pišite nam i zatražite konsultacije